صفحه اصلی > 4 و اجتماعی : باید تصمیمات راهبردی و بلندمدت بگیریم

باید تصمیمات راهبردی و بلندمدت بگیریم

مدیرعامل بانک کارآفرین به مناسبت روز خبرنگار از پایگاه خبری کارآفرین‌نیوز بازدید کرد و در این بازدید تاکید کرد: به موضوعات مختلف باید راهبردی نگاه کنیم و تصمیمات راهبردی و بلندمدت بگیریم.
به گزارش عقیق نیوز به نقل از کارآفرین نیوز؛ دکتر «احمد بهاروندی»، مدیرعامل بانک کارآفرین به مناسبت “روز خبرنگار” از پایگاه خبری کارآفرین‌نیوز بازدید و با خبرنگاران این رسانه دیدار و گفتگو کرد.

پیش از این، وی در پیامی به مناسبت «روز خبرنگار» خطاب به تمام اهالی رسانه تاکید کرده بود، «امیدوارم با اندیشه تاثیرگذار و قلم امیدبخش اصحاب رسانه شاهد اعتمادآفرینی در جامعه و بازگشت پویایی به نظام بانکی و اقتصادی کشور باشیم».

مدیرعامل بانک کارآفرین در دیدار با خبرنگاران و دست‌اندرکاران کارآفرین‌نیوز با تاکید بر اینکه آمارهای این پایگاه خبری نشان می‌دهد رشد کمی و کیفی اتفاق افتاده است، گفت: به موضوعات مختلف باید راهبردی نگاه کنیم و تصمیمات راهبردی و بلندمدت بگیریم.

بهاروندی ادامه داد: علاوه بر تصمیمات راهبردی باید در مرحله اجرا نیز بتوانیم تصمیمات را به درستی اجرا کنیم و محدودیت‌ها مانع عملیاتی شدن تصمیمات راهبردی نشوند.
وی با اشاره به اینکه اتفاقات ساختاری، کمتر رقم می‌خورد، بیان کرد: اقدامات ما بالاخص در حوزه اقتصادی نباید عکس‌العملی و واکنشی باشد بلکه باید بتوانیم اقدامات ابتکاری و آفندی داشته باشیم.

مدیرعامل بانک کارآفرین یکی از وظایف رسانه‌ها را آگاهی‌بخشی به جامعه از یکسو و آگاهی‌بخشی به مدیران از سوی دیگر عنوان کرد و گفت: اولین اولویت‌تان را مطالعه قرار دهید تا بتوانید با علم و دانش کافی تاثیرگذار باشید.

در این بازدید همچنین “سرویس استان‌ها” در پایگاه خبری کارآفرین نیوز افتتاح شد.

دیدگاهتان را بنویسید