صفحه اصلی > 2 و اجتماعی : بسته سفر روسیه و مصر ارزان‌تر از بسته سفر ایران است

بسته سفر روسیه و مصر ارزان‌تر از بسته سفر ایران است

مدیرعامل انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران با اشاره به اینکه بسته سفر در ایران گران است، گفت: بسته سفر روسیه و مصر الان ارزان‌تر از بسته سفر ایران است.

به گزارش عقیق نیوز، حرمت‌الله رفیعی در مراسم رونمایی از سامانه یکپارچه تطبیق و استانداردسازی تجهیزات گردشگری (سیتا) گفت: بعد از کرونا شاهد رخوت زیادی در صنعت گردشگری ایران هستیم. این در حالی است که کشور ترکیه قبل از کرونا ۴۰ میلیون گردشگر ورودی داشته و بعد از کرونا این تعداد به ۵۰ میلیون گردشگر رسیده است در حالی که در مقایسه با ایران جاذبه‌ای ندارد.

وی گفت: نوروز سال گذشته در شهرهای کشور ظرفیت برای پذیرش مهمان نبود. ما باید باور داشته باشیم که بسته سفر در ایران گران است.

رفیعی ادامه داد: نگاه کنید که در چند سال اخیر چقدر قیمت پروازها بالا رفته است من از رئیس فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری مجلس استدعا دارم که این دروغ‌ها را بررسی کند آیا این قیمت‌ها پایین است؟ چرا الان ایرلاین‌ها بنگاه‌داری می‌کنند و همه آنها باشگاه فوتبال دارند؟ آنها حق ندارند خودنمایی کنند.

وی گفت: بسته سفر روسیه و مصر الان ارزان‌تر از بسته سفر ایران است. من از نماینده مجلس می‌خواهم کارگروهی در این رابطه ایجاد کند تا موضوع بسته‌های سفر را بررسی کرده و موجب ارزان‌سازی سفر شوند.

دیدگاهتان را بنویسید