صفحه اصلی > 2 و اجتماعی : رسانه خط مقدم مقابله با تهاجم دشمنان است

رسانه خط مقدم مقابله با تهاجم دشمنان است

معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهور گفت: امروز خط مقدم مقابله با تهاجم دشمنان، رسانه است و خانم‌ها در خط مقدم این رسانه هستند.

به گزارش عقیق نیوز، انسیه خزعلی در جریان در دیدار صمیمانه با دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) افزود: طوفان الاقصی، هم، ضربه ای بود به رژیم صهیونیستی و هم باعث شد مردم دنیا مظلومیت فلسطین و بویژه زنان و کودکان غزه را بشناسند.

وی یادآورشد: رژیم صهیونیستی، به این مقدار از کشت و کشتار هم بسنده نخواهد کرد و نقشه از نیل تا فراتش را اگر موفق بشود، ادامه خواهد داد و البته حتما با مقاومت مردم موفق نخواهد شد و با ایستادگی مردمی که بیدار شدند در سراسر دنیا در این مسئله، قطعا شکست خواهد خورد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده افزود: مردم، از طریق رسانه ها ماهیت پلید رژیم صهیونیستی را شناختند، بنابراین ما در خط مقدم این حمله و این هجوم رسانه ای می توانیم از سلاح دشمن علیه دشمن استفاده کنیم و این یکی از وظایف مهمی است که بانوان بر عهده دارند.

خزعلی، خطاب به دانشجویان پردیس خواهران دانشگاه امام صادق(ع) گفت: شاید در زمان جنگ تحمیلی از حسرتهای ما این بود که چرا نمی‌توانیم مثل آقایان بجنگیم و درخط مقدم باشیم و اگر به جبهه می‌رفتیم در نهایت کارهای پشتیبانی و پرستاری نصیب ما می شد؛ اما امروز خط مقدم رسانه است، و خانم ها در صف اول خط مقدم هستند.

وی خاطرنشان کرد: امروز، روزی است که باید توانمندی، رشادت و جهاد و تبیین گری خودتان را از طریق رسانه پیام رسانی کنید و تغییر مسیری که دشمن ترسیم کرده و تغییر جهان به نفع مسلمانان و به نفع حق و مظلومان را رقم بزنید، امیدوار هستم شما بانوان و دانشجویان عزیز در راس این حرکت جهادی باشید.

دیدگاهتان را بنویسید