صفحه اصلی > چندرسانه‌ای : قیمت‌گذاری روانشناختی، همیشه جواب نمی‌دهد!

قیمت‌گذاری روانشناختی، همیشه جواب نمی‌دهد!

صاحبان کسب و کارها برای قیمت‌گذاری محصولات و خدمات‌شان از روش‌ها و اصول پیچیده‌ای استفاده می‌کنند تا فروش خود را افزایش دهند.

به گزارش عقیق نیوز؛ گاهی این روش‌ها نه تنها نتیجه مثبتی در پی ندارد حتی ممکن است باعث کاهش فروش شود. برای مثال استفاده از قیمت گذاری روانشناختی روی همه محصولات و خدمات منجر به افزایش فروش نمی‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید