صفحه اصلی > 5 و اجتماعی و اقتصادی : بانک کارآفرین چرا تسویه حساب نمی‌کند؟

بانک کارآفرین چرا تسویه حساب نمی‌کند؟

گزارش‌های رسیده به عقیق‌نیوز حاکی است «بانک کارآفرین» پس از اینکه مجبور شد به دستور نهادهای بالادستی، رسانه خود را تعطیل کند تا «میلیاردها تومان» سرمایه‌گذاری را هدر دهد، مانع تسویه حساب با تنها خبرنگاری شده است که به حضور «نیروهای اپوزیسیون» در این رسانه معترض بوده است.

به گزارش عقیق نیوز؛ ماجرا از آنجا شروع شد که مدیریت «کارآفرین نیوز» به صاحب امتیازی «بانک کارآفرین» در اواخر سال 1401 تغییر کرد و «میلاد حسینی» مدیر روابط عمومی این بانک به عنوان «مدیرمسئول» معرفی شد، با این تغییر مدیریت، قریب به اتفاق نیروهای این رسانه تغییر کردند و افرادی جذب شدند که حتی در اعلام علنی مواضع ضدنظام خود ابایی نداشتند تا اینکه یکی از خبرنگاران این رسانه نسبت به وضعیت نامطلوب موجود در کارآفرین‌نیوز معترض شد اما در کمال تعجب، بجای توجه به این اعتراض و مستندات موجود، مدیران رسانه و بانک (مدیر روابط عمومی بانک و مدیرعامل بانک) از نیروهای اپوزیسیون، دفاع و با شخص معترض برخورد کردند تا جایی که عذر او را خواستند! و نیروهای وابسته به باصطلاح جنبش ز-ز-آ را حمایت و حفظ کردند.

اما ماجرا به همین جا ختم نشد و هنگامی که نهادهای بالادستی از «وضعیت» این رسانه باخبر شدند، با توجه به وابستگی بانک کارآفرین به نهادهای انقلابی(ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره))، مانع تداوم روند نامطلوب آن شدند و این رسانه بطور کلی تعطیل شد.

با این وجود، اکنون با وجود گذشت 80 روز از سال، بانک کارآفرین مانع «تسویه حساب» با همان خبرنگار معترض به شرایط نامطلوب رسانه مذکور شده است و با این خبرنگار، هنوز تسویه حساب «پایان کار»!! (پایان کار به دلیل اعتراض به حضور نیروهای اپوزیسیون در رسانه وابسته به نهادهای انقلابی!) صورت نگرفته است! لذا باید پرسید؛ آیا این بانک پول ندارد؟! یا سیستم اداری بزرگترین هلدینگ زیرمجموعه این بانک آن قدر فشل است که هنوز نتوانسته است یک تسویه حساب ساده را انجام دهد؟! یا موضوع گروکشی است؟!

لازم به ذکر است مدارک و مستندات، نزد «عقیق نیوز» محفوظ است و این رسانه آمادگی دارد پاسخ بانک کارآفرین را منتشر نماید.

«برخی» از توییت‌های نیروهای جذب شده در رسانه بانک کارآفرین:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید